woensdag 17 mei 2017

Dierenkussens haken (deel 2)


Konden jullie in mijn vorige blogje al zien dat ik een konijnenkussen had gehaakt, vol trots kan ik nu ook mijn andere 2 kussens laten zien.
Allereerst het poezenkussen.





Mijn dochters zijn dol op dit kussen en maakten er zelfs al een beetje ruzie over wie deze mocht hebben. Helaas voor de dames, geen van hun drieën.

En ik maakte nog een ijsbeer als kussen.




Is de ijsbeer ook geen schatje? Alhoewel ijsberen heel gevaarlijk kunnen zijn, vindt ik deze er toch wel heel erg lief uitzien.

En vooruit dan, nog een foto met alle kussens bij elkaar.




Zelf heb ik veel plezier beleefd aan het maken van de kussens en wellicht dat er nog eens meer varianten gaan volgen. Ideeën heb ik genoeg.


2 opmerkingen:

  1. Heel leuk zijn ze geworden, ja wie wil die nu niet hebben ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Anita, leuk om te horen dat de kussens ook bij jou in de smaak vallen. Liefs, Mafke

      Verwijderen