donderdag 25 mei 2017

Scheepjes cal 2016: klaar!

soms heb je projecten die om de een of andere reden blijven liggen. Niet omdat het project niet leuk is maar gewoon, je had even geen tijd, je maakt iets anders tussendoor en zo kan ik wel even doorgaan.
Bij mij was de scheepjescal 2016 zo'n project. Ik werkte er met ongelooflijk veel plezier aan, maar opeens bleef het liggen. En dat terwijl ik zo mooi op schema liep. 
Maar nu is hij eindelijk klaar! En ik ben er zo ongelooflijk blij mee. De deken is nog mooier geworden dan ik stiekem had gehoopt.





Van deze cal heb ik zoveel geleerd namelijk hele mooie nieuwe steken, en misschien nog wel het belangrijkste: blocken! Het is even een flinke klus om al die lapjes te blocken, maar echt je werk wordt er zoveel mooier van. 
Alle gehaakte vierkantjes bewaarde ik steeds in een doos met een zwitsal geurbuideltje erin. Nu ruikt mijn hele deken heerlijk naar zwitsal.






Zo en nu weer op naar het volgende project!



6 opmerkingen:

  1. Prachtig!!! Ik kan me helemaal voorstellen dat je blij bent met je deken, zo'n prachtig handwerkstuk :)
    Fijn dat je de deken toch hebt afgemaakt, dat alleen zal al voldoening geven. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Anita, het geeft inderdaad enorme voldoening. Ben er super blij mee!

      Verwijderen
  2. Mooie deken is het geworden, zelf heb ik er twee kussens van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 2 kussen lijkt me inderdaad ook erg leuk hobbyloes, leuk idee!

      Verwijderen
  3. Ooh mooie deken!
    Ik denk er ook nog steeds over om deze te gaan maken maar dan komen er weer andere haakprojecten die ik eerst maak.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Renske, ik heb deze deken ook met tussenpozen gemaakt. Ik was dan ook veel later klaar dan de cal. Want ja er kwamen steeds andere leuke projectjes tussendoor. Maar ben zo blij dat ik hem gemaakt heb, het was een leuk project om aan te werken en het eindresultaat is prachtig.

      Verwijderen