zondag 17 september 2017

Macramé

Al regelmatig zag ik het voorbij komen op diverse blogs, instagram en zelfs al in wat haakboeken. Macramé.
Nee niet mijn ding was mijn eerste gedachte. Deze trend laat ik maar aan me voorbij gaan. En nog steeds loop ik niet warm voor de plantenhangers van macramétechniek. (ben ook altijd bang dat zoiets bij mij van het plafond stort of dat ik gigantisch ga morsen met het water geven)
Maar toch, er begon langzaam aan iets te kriebelen. Als iedereen zo enthousiast is dan zal het vast wel leuk zijn om te doen. Toch?!
En had ik vroeger niet bij de scouting gezeten, en ook nog bij de watergidsen? Dus ja knopen zou ik moeten kunnen en hopelijk was ik het nog niet helemaal verleerd.

Armbandjes geknoopt volgens macramétechniek sprak me wel aan. Ik vind het effect leuk en ik vind het toch echt hipper ogen dan een plantenhanger. Smaken verschillen uiteraard ;)

Dus ging ik aan de slag met letterkralen, koord en bedels. (alles van mijn favoriete low budget winkel waarvan ik de naam al haast niet meer durf te noemen, maar de A....).
Ik maakte 2 hangers voor aan een sleutelhanger. En.... ik vond het leuk om te doen!!!

Er zullen vast meer armbandjes volgen maar toch denk ik eerlijk gezegd dat het daar dan wel bij blijft. Die bandjes vindt ik echt leuk om te maken maar een muurhanger of plantenhanger, ik laat deze trend toch maar aan me voorbij gaan.


helemaal vlekkeloos ging het toch niet, de naam staat achterstevoren





leuk zo om zelf je sleutelhanger te maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten