dinsdag 17 oktober 2017

Knit en knot beurs

Afgelopen vrijdag bezocht ik samen met mijn zus en vriendinnetje de knit en knot beurs.
Vol plezier gingen wij 3-tjes op pad.
Voor wie de knit en knot (nog) niet kent, het is de haak en brei beurs van het zuiden. Je vindt er dus voornamelijk dingen op het gebied van haken en breien maar ook wel vilten, borduren en wolverven heb ik gezien.
Het is een fijne kleinschalige beurs die daardoor heerlijk overzichtelijk is.
Omdat wij onze kaartjes al ruim van te voren in de voorverkoop hadden besteld kregen wij bij binnenkomst ook nog een goodiebag. Een leuk begin van de dag.


inhoud van de goed gevulde goodiebag


Er was van alles te zien, het leuke aan deze beurs is dat je er veel andere garens ziet. Handgeverft, ecologisch, puur wol etc.
Ook kan je verschillende workshops volgen. Iets wat wij overigens niet gedaan hebben. Wij hebben heerlijk op ons gemak rondgekeken en volop inspiratie opgedaan.





Qua aankopen heb ik mezelf ingehouden maar een nieuw haakboek en klein haakpakket kon ik toch niet weerstaan.
Ook kocht ik de sockenwunder rondbreinaalden van Addi. Ik ben benieuwd of het sokkenbreien dan inderdaad sneller gaat dan met 5 naalden.
Het boek babysets haken van www.cutedutch.nl werd door Stefanie zelf nog voor me gesigneerd.


mijn aankopen van de beurs


Vond ik op eerdere edities van de beurs de verlichting nogal slecht, dit keer was dit echt prima opgelost. Alle stands hadden extra verlichting, mooi helder licht, zodat je alle materialen en kleuren goed kon zien.







mooie stand van stip en haak

Wij hadden een leuke en gezellige beursdag. Vol inspiratie ging ik weer naar huis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten