maandag 16 mei 2016

Scheepjes CAL 2016

Ook ik doe mee (nooit een zin met IK beginnen riep mijn leraar nederlands altijd) met de scheepjes cal 2016, last dance on the beach. En hij is leuk! Zelf koos ik voor het colour crafter pakket dance in the sea. Het garen voelt heerlijk zacht en haakt lekker weg. Inmiddels ben ik bezig met mijn laatste vierkantje van week 4.

start met week 4

Week 4 leek zo eenvoudig maar toch ging ik een aantal keer de mist in en kwam ik niet uit met het aantal steken. Na een paar keer uithalen kwam ik er achter wat er nu eigenlijk mis ging iedere keer. Bij het ophalen van de golfjes was het lastig zien waar ik precies moest insteken om de vaste te haken, en daar ging het dus fout en kwam ik op het einde een paar steken tekort. Maar eenmaal mijn fout ontdekt kwam het gelukkig helemaal goed en haakte het patroon toen lekker weg.

gelukt!


Ook de vierkantjes van de eerste 3 weken waren erg leuk om te haken. Ik vind de kleuren ook zo mooi en denk dat het een prachtige deken wordt. Fijn hoor voor de zomer weer een mooie deken klaar, lekker om van het najaar heerlijk onder weg te kruipen.



week 1,2 en 3









Geen opmerkingen:

Een reactie posten