maandag 28 augustus 2017

Kralen

Hallo allemaal, daar ben ik weer. Terug van de zomerstop. Na wat twijfelen had ik toch besloten om tijdens de schoolvakantie niet te bloggen. Even de focus op elkaar en vrije tijd. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet creatief bezig ben geweest. Integendeel zelfs, juist dan borrelen de ideeën op.
Voor haken was het tijdens mijn vakantie echt veel te warm, maar gelukkig is er nog meer waar ik graag mee bezig ben.

Een van de eerste dingen die ik trouwens deed toen ik weer thuis was, was naar mijn favoriete lowbudget winkel gaan! De action.
Erg he?! Maar ik ben dan altijd zo benieuwd welke nieuwe (vooral creatieve) dingen er in de schappen liggen.
Ook dit keer werd ik niet teleurgesteld, ik kocht namelijk hele mooie houten sieradenboxjes voor maar €1,49 per stuk.




Zonder nadenken gooide ik ze maar meteen allemaal in mijn karretje. Voor de prijs hoefde ik het immers niet te laten ;)
Mijn verbazing en verwondering was dan ook groot toen ik thuis zag wat er allemaal in zat. Het doosje is gewoon zo compleet. Diverse kralen in dezelfde kleurnuance, grote, kleine, effen, doorzichtig, glad, textuur etc. 
2 soorten draad, elastisch draad en koord in bijpassende kleur, knijpkralen en sluitingen.



Op de achterkant van het doosje staan voorbeelden ter inspiratie, maar ik vond het leuker om er mijn eigen draai aan te geven.
Na een heerlijk middagje fröbelen was ik erg blij met het resultaat. De letterkralen heb ik nog niet gebruikt deze komen een andere keer aan bod.





Ik maakte uit elke doosje 2 armbanden maar ik had nog meer dan genoeg materiaal over om zeker nog 2 armbanden per kleurnuance te maken. Echt een super aankoop dus en dat het zo weinig kostte maakt het extra leuk.

3 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je genoten hebt van je vakantie, ben benieuwd wat voor ideeën er in werkelijk eruit komen te zien!
    De armbandje zien weer erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen