zaterdag 5 mei 2018

Scarfette

oh oh, ik kan het echt niet. Me houden aan slechts een project. Onlangs begon ik aan een hele leuke granny square deken (stond al zolang op mijn wishlist) totdat ik natuurlijk weer de action inliep en daar bij de weekaanbieding heel gaaf garen zag liggen. Scarfette heet het en kost deze week slechts €1,99 per bol. En ja dan ga ik dus weer voor de bijl en nam 2 bollen mee.
Met de naam van dit garen was het natuurlijk niet moeilijk om te bedenken wat ik hiervan zou gaan maken. Juist, een sjaal!




Dit was echt een gevalletje van zo gezegd, zo gedaan. Want in 2 dagen had ik al een leuke sjaal. De steek had ik gevonden in een van mijn haakboeken (alleen te erg, ik weet zo al niet meer welke). En door het herhalend patroon haakte ik zo een eind weg.





Een lekkere sjaal erbij voor de wat frissere zomeravonden.





En nu ga ik weer braaf verder werken aan mijn deken. Kijken hoe lang ik het dit keer bij dat ene project kan houden ;)



4 opmerkingen:

  1. mooie sjaal hoor!!! ik doe altijd wat kleinere projectjes tussendoor als ik een groot project haak... anders wordt het saai steeds aan hetzelfde te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel Ineke! Heerlijk he om de projectjes zo met elkaar af te wisselen.
      Liefs, Mafke

      Verwijderen
  2. Ik heb met opzet 2 projecten tegelijk, ééntje waar ik mijn gedachten bij moet houden en ééntje dat ik al pratend of tv-kijkend kan doen. De sjaal is té leuk, juist goed dat je voor dat garen was gezwicht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je Sigrid, de sjaal is zoooo fijn. Ben blij om te horen dat ik niet de enigste ben die vaak aan meerdere projectjes werkt.
      Liefs, Mafke

      Verwijderen