maandag 23 april 2018

Armbandjes

Met deze prachtige zonnige dagen kreeg ik zin om mijn outfit ook wat zonniger te maken ;)
Hoe makkelijk gaat dat door kleine accessoires toe te voegen. Armbandjes zijn ideaal en ook nog eens super leuk om zelf te maken!
Ik mocht hele mooie kralendozen bij de Action. Compleet met uiteraard kralen, draad, bedels, sluitingen en zelfs een tangetje. Er zijn verschillende kleurstellingen en ik ging voor de blauw, roze, en zwart/wit tinten.






Leuk, zo kon ik meteen lekker aan de gang. Dat alles al zo mooi op kleur is gesorteerd maakte het extra leuk, en de kleuren van de verschillende dozen combineren ook mooi met elkaar.
Na 2 middagjes fröbelen had ik dan ook verschillende armbanden en een set oorbellen gemaakt.





Vooruit, nog een foto dan...





Zo mijn voorraad armbandjes is weer mooi aangevuld. Op naar het volgende knutselproject.




1 opmerking:

  1. Mooie armbandjes die jouw zomerse outfit helemaal vrolijk maken. Mooie kleuren.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen