vrijdag 9 november 2018

Dierenmuts haken (2)

In mijn vorige blogpost vertelde ik al dat ik nog een bolletje garen had gekocht om een tweede dierenmuts te haken.
Dit keer ging ik voor de unicorn.





Omdat ik de muts al eerder haakte was ik nu helemaal snel klaar. Fijn een heerlijk simpel patroon wat gewoon lekker weg haakt.





Echt, de garens bij Action worden steeds leuker. Op dit moment ben ik bezig om iets te haken met een pluizig garen van Action. Ook dat wordt erg leuk maar gaat een stuk minder snel.
Niet erg, er is geen haast bij en haken moet ontspannend blijven, toch?!

Liefs, Mafke

2 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk zeg.
    Dat pluizige garen heb ik ook in mijn handen gehad, maar heb het weer terug gelegd. Was bang dat het te lastig was om mee te haken.
    Wacht eerst jouw berichtje wel even af, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke muts waat meisjes vast blij van worden. Ik ben benieuwd wat je van het pluizige garen maakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen