donderdag 1 november 2018

Dierenmuts haken (1)

Echt, ik blijf me verbazen over het wolaanbod bij de Action. Er komt steeds meer leuks bij. Nu vond ik weer zoiets grappigs dat ik het gewoon moest meenemen.
Een bol wol met een dierenhoofd erop voor €1,89. Een bol zou genoeg zijn om een dierenmuts te haken.

Ondanks dat ik nog 2 projecten heb liggen waarmee ik bezig ben kon ik het niet laten om hier toch mee te beginnen. Aan de binnenkant van de wikkel staat het patroon, super handig.




En in een avond had ik gewoon meteen een muts gehaakt. En dat terwijl ik helemaal geen vlugge haakster ben.



dit ziet er toch gewoon te leuk uit?!


Ik kocht ook nog een bol met een eenhoornhoofd, hopelijk kan ik nog tijd vinden om die ook deze week nog te maken.
Morgen naar de kreadoe en ik ben er bang voor dat ik ook daar weer met een tas vol spullen richting huis vertrek.


liefs,
Mafke



3 opmerkingen:

  1. Oh echt?????
    Bij Action?
    Ik MOET dit weekend dus ook "even" langs gaan😉.
    Wat een TE leuke muts😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, bij Action vind ik ook vaak leuke dingen, maar soms is het snel weer weg en wordt het niet aangevuld. Dus als je iets ontdekt; snel meenemen én genoeg meenemen!
    De muts is superleuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen