woensdag 9 oktober 2019

Tas haken

joehoe, weer heerlijk nieuw garen gescoord bij Action.
Mini blends heet het en het is een combinatie van 50% katoen en 50% acryl. Lekker zacht en geschikt voor naald 4.
Ik viel echt voor de mooie kleurstelling.
Soms neem ik iets mee omdat ik het erg mooi vind en bedenk dan later wat ik ermee ga maken. Bij dit garen wist ik het meteen.
Het tasje van Haak by Daphne, deze vond ik nu echt zo goed geschikt hiervoor. En het is in al zijn eenvoud gewoon een hele mooie tas. Het patroon kan je hier vinden.
Daphne heeft nog veel meer mooie patronen. Neem zeker eens een kijkje op haar site.





Ideale tas voor broodjes, garen, kleine boodschapjes etc.
Alleen maakte ik de tashengsels langer zodat ik de tas over mijn schouder kan dragen. Hiervoor haakte ik 60 losse.
Ook haakte ik als laatste toer nog een rij halve vaste. Verder heb ik gewoon het patroon aangehouden.





Het kleurverloop van het garen zie je zo mooi terug komen. In totaal gebruikte ik 3 bolletjes van 50 gram.





Zoals je op de foto kan zien zijn er verschillende kleurstellingen. Ik gebruikte de 2 kleuren die linksonder staan.


Liefs,
Mafke

3 opmerkingen:

  1. Je tas is goed gelukt, leuk met het verloopgaren en handig met die langere hengsels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super leuk!
    Handig hoor, die lange hengsels.
    Daar ga je toch met veel plezier boodschappen mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en handig model. Knap hoor! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen