zaterdag 14 december 2019

Beer haken

Beren en dan vooral teddyberen hebben altijd een bepaalde aantrekkingskracht op mij.
Ik vind ze zo lief en schattig, en als ze dan ook nog eens lekker knuffelbaar zacht zijn dan ben ik verloren.

Het haken van een beer stond dan ook al een tijdje op mijn lijstje. Nu vind ik alleen niet alle haakpatronen van beren even geslaagd, en was ik ook nog op zoek naar het juiste zachte fijne garen.






De patronen van stip & haak zijn altijd erg leuk en heel duidelijk uitgelegd. Het patroon van Beer Bram mini kan je hier vinden.

Het gebruikte garen is de huggable yarn van Action. Ik gebruikte 2 bollen blauw en 1 bol wit.

gebruikte garen



Met dit garen werd mijn gehaakte beer Bram echt heel lekker zacht en heerlijk aaibaar.
Een echte knuffelbeer dus.




Grappig van deze beer is dat hij zoveel verschillende gezichten heeft, op de foto hierboven kijkt hij een beetje serieus, en op de eerste foto juist weer stoer.
Het ligt er maar net aan hoe je de beer neerzet.





Ik kan je wel zeggen dat er hier in huis al een beetje ruzie gemaakt werd over wie er Bram mag hebben.
Maar voorlopig staat hij hier te shinen op de kast.


Liefs,
Mafke


1 opmerking:

  1. Schattige beertje. Het gave garen geeft hem een bijzonder aantrekkelijke uitstraling. Door het zachte garen is hij extra leuk.Logisch dat iedereen hem wel wil hebben. Misschien een idee om nog een paar van deze schattige beertjes te haken?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen