dinsdag 30 juni 2020

Allerlei

Langzaam komt de rust een beetje terug hier in huis. De kids hebben (nog) steeds geen school, dit zal pas weer in september worden als alles goed gaat.
Ik hoop het zo want ze zijn er gewoon aan toe.

Maar ik hervind weer een ritme, en ritmes geven mij rust. Rust om te ontspannen, creatief bezig te zijn en om nieuwe dingen te creëren en te bedenken.

Waar heb ik me de laatste tijd dan zoal mee bezig gehouden?
Ik heb gestipt, gehaakt en gebreid. Van alles wat dus.

Voor nu laat ik alleen mijn stipcreaties zien en kom ik binnenkort terug op mijn brei en haakwerk.




Dit bord is het patroon Dots of hope van Stipstijl en het patroon kan je hier vinden.
Ik heb met niet helemaal aan het patroon gehouden en er zelf nog wat extra's aan toegevoegd. Maar dat is juist het leukste vind ik, zo maak je je creatie helemaal eigen.




Ook dit bord is gemaakt naar een patroon van Stipstijl, en dit patroon kan je hier vinden.

En op dit moment ben ik met nog een leuk stipproject bezig, dat hoop ik binnenkort af te hebben.



Voor nu veel liefs en gezondheid!
Mafke


2 opmerkingen:

  1. Ik heb me er nooit aan gewaagd, aan dat stippen, ik was veel te bang dat ik het TE leuk zou gaan vinden😉.
    Maar.... Ik moet me echt inhouden, want wat vind ik dit, wat jij hier laat zien, ook ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Daphne, houd je vooral NIET in. Het is zo leuk om te doen en je hebt om te beginnen helemaal niet veel nodig.
      Liefs, Mafke

      Verwijderen