zaterdag 17 juli 2021

PicaPau kikker haken

ook afgelopen maand deed ik via instagram weer mee met de PicaPau haak challenge. 
Deze keer werd het kikker Victor.

Een kikker met een zwembroek aan, te leuk gewoon!



De patronen van PicaPau zitten zo mooi in elkaar, zoveel mogelijk wordt alles uit een stuk gehaakt. Ideaal want zo hoef je maar weinig losse delen later aan te naaien, en dat is toch al niet mijn favoriete onderdeel van het haken.




Ik koos voor een gemeleerd groen Rio katoengaren van lammy yarns, wat een leuk effect gaf bij deze kikker.
Het zwembroekje haak je los en trek je dus later bij je kikker aan.




Ook deze maand doe ik weer mee, dus ik ben druk bezig met mijn nieuwe beestje.
Lijkt het je ook leuk om mee te doen? Kijk dan even hier op het instagram account van kikkerleeuw.


Liefs,
Mafke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten