zaterdag 13 april 2019

Speldenkussen haken

Uit het nieuwe boek van Wendy's home collection haakte ik het speldenkussen.
De kleuren paste ik een beetje aan zodat deze helemaal mijn smaak werd.
Dat is vaak toch het leukste, aan haakpatronen je eigen twist geven door je eigen kleurkeuze te maken of net een steekje anders te haken, toch?!





Super handig nu kan ik mijn speldjes makkelijk pakken en hoef ik niet steeds in een doosje te grabbelen waarbij ik mezelf steeds in de vingers pik.
Van dit speldenkussen ga ik vast veel gebruik van maken.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,
Mafke


2 opmerkingen:

  1. Mooi speldenkussen en echt handig. Het is fijn om aan haakwerk een eigen twist te geven. Dan ben je nog blijer met het resultaat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn zoon (19 jaar) zei laatst "Een naaimachine, wie heeft er nou een naaimachine??
    Dat is pas echt ouderwets mam!"
    Als ik er nou ook nog een GEHAAKT speldenkussentje bij maak, maak ik het voor zijn ogen wel héél erg compleet, whahahaaaa
    Ik vind het echt een snoepje om te zien, mooie kleuren en inderdaad super handig!

    BeantwoordenVerwijderen