vrijdag 21 juni 2019

van alles wat

en dan ineens realiseerde ik me dat ik al even niks meer gepost heb.
Niet dat ik niks meer maak of gemaakt heb. Natuurlijk wel, ik kan echt niet zonder fröbelen, haken, breien, schilderen etc.
Maar nog niks is nog echt klaar of ik vond het de moeite niet om er een apart blogje aan te besteden.

Zonde eigenlijk want ik begon deze blog juist om een leuk overzicht te hebben van wat ik zoal allemaal maak.

Dus bij deze.
Ik stipte een leuk bord. Voor moederdag kreeg ik een prachtig compleet stippakket met 2 borden, verf, patroon en sjablonen. Te leuk gewoon en mijn handen jeukten ook echt om daaraan te beginnen.
Het is een heerlijk patroon om te stippen en ik ben ook erg blij met het eindresultaat.




Het complete pakket om ook zo'n bord te stippen kan je bestellen bij stipstijl.nl

Verder haalde ik ook mijn silhouette cameo weer eens uit de kast. Voor een klein kadootje leek het me wel leuk om een toilettasje te personaliseren met de naam van de ontvanger.
Kleine moeite, leuk effect.
Het toilettasje kocht ik bij Action, flexfolie om te bedrukken komt uit mijn eigen voorraad.





De ontvangster was er erg blij mee, dus weer een geslaagd project.

En natuurlijk ben ik nog druk bezig met mijn grannydeken. Inmiddels heb ik 100 rondjes aan elkaar gehaakt en heb ik er nog maar 20 te gaan. Daarna een mooie rand er omheen haken. Ik hoop dus echt dat mijn deken voor de zomervakantie klaar is.





Jullie zien het, ik heb dus echt niet stil gezeten maar het is gewoon van alles wat. En dat is ook goed, ik vind die afwisseling juist heerlijk. En het werken aan meerdere projectjes vind ik fijn. Ik hou wel van wat afwisseling.


Liefs,
Mafke


3 opmerkingen:

  1. Prachtig gestipt bord Mafke en je gehaakt deken is TOP
    Geniet van een fijn en zonnig weekend ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je schiet goed op met de deken. Het wordt echt een vrolijke deken. Het bord is prachtig. Zo mooi, gelijkmatig gestipt. Knap gemaakt.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi bord heb je gemaakt. En die deken heb je ook zo af, al zou je maar 1 granny per dag haken ;).
    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen