woensdag 10 juli 2019

Armbandjes

Hier in het zuiden is de vakantie al begonnen en daarom liep ik de action maar weer eens binnen, op zoek naar leuke knutseldingetjes voor tijdens de vakantie.
Uiteraard werd mijn zoektocht beloond, ik vond mooie kralendozen. Compleet met verschillende soorten kralen, draadsoorten, slotjes en zelfs een tangetje erbij.
Heerlijk, nu kon ik meteen volop aan de slag.






Enthousiast als ik was besloot ik maar meteen om een hele set armbandjes te maken en een paar oorbellen erbij.




De verschillende kleuren en kralen combineren erg mooi met elkaar.










En natuurlijk kon ik het niet laten om maar een doos te kopen, ik vond ze ook echt niet duur voor €3,99 per doos, dus nam ik meteen 3 verschillende mee.
Daar komen we de vakantie wel mee door.


de 3 kralendozen die ik kocht

Iemand die ook nog leuke knutseltips heeft voor de vakantie? Laat een reactie achter, dat vind ik leuk.


Liefs,
Mafke



2 opmerkingen:

  1. Echt TE leuk!
    Vooral omdat het zo kompleet is, met tangetje en al.
    Je naadje er al een lekke set mee zeg, staat je goed.

    Ik heb altijd wat te haken mee en ijk ga bij Action eens kijken naar van die kompleet knutsel pilletjes, voor het maken van kaarten.
    Dan heb je niet veel spullen nodig en kun je toch kaartjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn wel heel erg leuk! Ik heb al best veel kralenspulletjes maar dit is wel heel handig om zo alles bij elkaar te hebben. Ik ga toch maar even kijken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen