vrijdag 30 augustus 2019

Armbanden sets

fröbel, de fröbel. Heerlijk op mijn gemakje. Muziekje aan of een leuke podcast. En dan lekker knutselen.
Dit keer kocht ik 4 verschillende sets bij action voor nog geen 2 euro per stuk, compleet met werkbeschrijving en alle benodigdheden. Super duidelijk uitgelegd dus erg makkelijk om te doen.




Ik kocht 4 verschillende setjes en met elke set kan je 3 a 4 armbandjes maken. Het leuke vind ik dat ze qua kleur helemaal bij elkaar passen en toch zo verschillend zijn. Met bedel, zonder bedel, van stof en met kleine en grote kralen.


verschillende sets



Grappig eigenlijk dat er in zo'n klein doosje toch nog genoeg materiaal zit voor 4 armbandjes. Ik vind het ook leuke kadootjes om te geven.  Bijvoorbeeld als iemand graag geld wil hebben maar je wilt er toch een kleinigheidje bijgeven. Of als  klein bedankje.


inhoud van een set


Zo heb ik me weer een heerlijke middag vermaakt met een mooi eindresultaat.




Nu heb ik 4 verschillende setjes armbanden en naar gelang mijn outfit kan ik deze mooi matchen. Voor elke outfit een bijpassende set.


Liefs,
Mafke


2 opmerkingen:

  1. Ik heb deze doosjes al vaak in mijn handen gehad, maar nog nooit gekocht.
    Maar, je hebt helemaal gelijk, wat is dit leuk zeg!!
    2 Vliegen in 1 klap, èn een leuke middag, èn 4 setjes armbandjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen