woensdag 10 februari 2021

Winter decoraties

genieten jullie ook zo van de sneeuw? Het is lang geleden dat er zoveel sneeuw is gevallen.                        En ik vind het heerlijk!                                                                                                                                    

Dit inspireerde mij om ook in huis een sneeuwpop te plaatsen 😉



Een van de dingen die nu extra veel gebruikt worden is natuurlijk handzeep. Want wassen, wassen is het devies. Dus veranderde ik mijn zeeppompje in een sneeuwman.

Op de deze manier halen we de winter ook naar binnen.



De sticker die op het zeeppompje zit verwijderde ik, en met paintmarkers tekende ik de sneeuwpop er op. Op de verpakking staat dan ook: geschikt voor oa papier, hout, metaal en karton. Maar zoals je ziet gaat het dus ook heel goed op plastic. Het hecht echt heel erg goed.                                                                  

Als de verf nog nat is kan je eventuele foutjes makkelijk verwijderen met een vochtig doekje en eenmaal goed gedroogd wrijf je het er ook niet meer vanaf en blijft de verf echt heel erg goed zitten.


De paintmarkers komen van de action. Dus duur waren ze ook al niet😉



Geniet allemaal nog even van deze bijzondere winterse dagen en verder, veel knutselplezier! Hopelijk heb ik je weer op een leuk idee gebracht.


Liefs,                                                                                                                                                               Mafke



2 opmerkingen:

  1. Zo is handen wassen ineens een stuk leuker met die vrolijke snoet op het zeeppompje!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen