zondag 7 februari 2021

Kaartjes maken met snijmallen

 De laatste tijd grijp ik weer regelmatig naar mijn snij/embossingmachine. Ik zie steeds meer mogelijkheden en ik krijg steeds meer leuk ideetjes. 

Niet zo verwonderlijk ook want er komen steeds meer leuke en heel betaalbare snijmallen uit.

Op de pagina van action belgie zag ik zo'n leuke mallen waarvan ik echt dacht, die moet  wil ik hebben. Maar ja helaas is de action in Nederland nog gesloten. Gelukkig was er iemand uit Belgie zo vriendelijk om deze mallen naar mij te verzenden.



Deze is toch gewoon te leuk?! Een schudkaart. In de wasmachine zitten roze en witte muisjes die je echt op en neer kan schudden. 
Zo heb ik een schattig felicitatiekaartje gemaakt voor een geboorte.

Het leuke van deze mal is dat je er nog veel meer mee kan, behalve een wasmachine kan je er ook nog een fototoestel mee maken.



 
Uiteraard bleef het niet bij deze ene mal. Ik kocht ook nog een lettermal, met alle letters van het alfabet.
En daar maakte ik een felicitatiekaart mee.





Een gezellig kaartje is het zo. Met een verjaardagskaarsje als letter i, en extra diepte gecreerd door alle letters 2x te stansen. Eerst alles in wit en daarbovenop de letter in kleur. Dat geeft net een extra dimensie.


letter stansjes


Het stansen van alle figuurtjes is zo gebeurd, maar het het opplakken en positioneren is wel een precisiewerkje. Ik houd daarvan en vind dat wel relaxed om te doen.



Dit zijn vast de eerste 2 kaartjes maar er zullen er vast nog meer gaan volgen.

Liefs,  Mafke                                                                                                                                                         





5 opmerkingen:

  1. ohh..een online action..waarom hebben we dat hier in nederland nog niet???
    je kaartjes zijn hardstikke leuk geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Johhhhhhhhh?????? zijn die van Action??????
    Die heb ik nog nooit gezien hier in Nederland. Ik zou ze beide heel graag willen hebben, ze zijn echt zo leuk.
    Ik vind de wasmachine, met het schud gedeelte heel erg leuk gemaakt, zeker omdat het muisjes zijn die je gebruikt als schud materiaal.
    Echt een super leuk, grappig kaartje vind ik dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel voor je complimenten. Ik heb ze door een kennis op laten sturen vanuit Belgie. Maar o wat zou ik toch weer graag bij de action willen gaan shoppen.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke kaarten!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen