maandag 11 oktober 2021

nog meer kaartjes maken met snijmallen

En alweer zag ik super gave snijmallen van love2craft bij de action in het schap liggen.
Uiteraard kon ik me weer eens niet inhouden en belanden deze zomaar per ongeluk in mijn winkelwagentje 😉.

Het bijzondere van deze mallen is dat ze een 3d effect geven doordat je 3 laagjes op elkaar plaatst. Deze laagjes bij elkaar vormen dan een mooi geheel/afbeelding.



je zou bijna zeggen, een kind kan de was doen.

voorbeeld van de snijmallen





Door te werken met verschillende materialen en kleuren versterk je het 3d effect, en je kan elk kaartje er toch weer anders uit laten zien.

mooi voorbeeld hoe je afbeelding laag voor laag wordt opgebouwd



Heerlijk werkje om tijdens de herfstdagen te maken, ik vind het zo relaxed en rustgevend om te doen, en op het einde een leuk resultaat.





Ik ben benieuwd of jullie ook vaak kaarten maken met snijmallen?


Liefs,
Mafke







1 opmerking:

  1. Ja hoor, ik ook. Heb net de snijmallen ( 3D scene dies set) met een huisje in het veld gekocht, wil er een kerstkaart mee maken. Kan hier helaas nog geen ideeën vinden op internet, alleen van de wat oudere sets.
    Leuke kaarten heb jij ermee gemaakt.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen