vrijdag 5 november 2021

Konijntje haken

 de patronen van Christel Krukkert zijn een van de eerste patronen waarmee ik begon toen ik jaren geleden startte met haken.
Ze zijn duidelijk te volgen en het resultaat is eigenlijk altijd leuk. In het begin haakte ik vooral amigurumi dat was toen een echte hype. Later ging ik veel dekens haken, lekker gedachteloos op de bank en ondertussen een serie kijken.

Maar toch blijft het leuk om tussendoor nog een beestje te haken.
Dit keer koos ik weer voor een patroon van Christel Krukkert en wel uit het boek platte beestjes haken.



Hiervoor gebruikte ik het pure wool yarn van Allison&Mae welke ik kocht bij de action.
Een puur wollen draad, af en toe verschilt de draadte in dikte maar dat was gelukkig niet hinderlijk.


gebruikte garen



Wist je dat wol de eigenschap heeft om lichaamsgeur aan te nemen? Ideaal voor een kinderknuffel. Draag de knuffel eerst een dag op je eigen huid en je kindje heeft daarna een leuke knuffel met de geur van mama. Vaak vinden kinderen dit heel rustgevend.




Het blijft zo'n leuk proces, om een bolletje wol uit te zien groeien tot een knuffel 😍.


Liefs,
Mafke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten