zaterdag 1 december 2018

Muts haken

Brrrrrr, wat was het koud de afgelopen dagen. Ik moest er echt even flink aan wennen, die omschakeling naar flink kouder weer.
Een goede reden om mijn haaknaald erbij te pakken om een lekker warme muts te gaan haken.
Met een eenvoudig patroon ben je dan zo een heel eind.





Hiervoor gebruikte ik:
- 1,5 bol pure wool yarn (action)
- haaknaald 6,5 om op te zetten en haaknaald 6 om de muts verder te haken
- leren label met eigen logo van mez11
- clover pompom maker



gebruikte garen




Het patroon is eigenlijk heel simpel en kocht ik bij Annah haakt, en hier kom je op haar facebookpagina waar je al haar patronen kunt vinden.







En dat zal je natuurlijk altijd zien, is mijn muts klaar gaan de temperaturen weer omhoog!
Ach, ik zal natuurlijk nog kans genoeg krijgen deze winter om mijn muts te gaan gebruiken.



3 opmerkingen:

  1. Haha , dat dacht ik ook meteen, dat het nu niet meer zo koud is.
    Maar wat wel leuk is, nu kun je er eerst van genieten door ernaar te kijken, als je het straks op je hoofd zet zie je het niet meer en daar issie echt te leuk voor vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kleurtje!
    Een heerlijke muts voor de koude dagen.
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I really like your site and content so much,thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts.
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen