vrijdag 21 februari 2020

haken met amazing cake garen

het was niet de eerste keer dat ik iets haakte met het amazing cake garen van de action.
Al eerder haakte ik een granny shawl hiermee, lees hier meer.

Dit keer koos ik voor een patroon van hobbii, op deze site kan je veel leuke gratis haakpatronen vinden.




Het amazing cake garen vind ik zo fijn haken, de eerste paar steken is het even wennen dat het garen uit meerdere fijne draden bestaat. Maar dit went zo snel en het haakt heerlijk weg.
Het eindresultaat is een heerlijk zachte en soepele shawl.





Het patroon voor deze shawl kan je hier vinden.
Alleen het sierrandje maakte ik van picootjes.





Inmiddels is de shawl alweer naar een nieuwe eigenaresse en die is er erg blij mee.


Jij weekend allemaal!
Liefs,
Mafke


5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! En wat een tof garen, ik ken het eigenlijk nog helemaal niet. Snel naar de Action dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze wol vandaag bij de action gehaald, volgens mij dezelfde kleur. Mijn andere omslagdoek maar even weggelegd. Leuke site, ik haak eigenlijk alleen maar sjaals en omslagdoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren en het verloop is ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie omslagdoek ! past heel mooi bij je spijkerkleding !

    BeantwoordenVerwijderen