zaterdag 7 maart 2020

Servies stempelen

servies pimpen en stempelen zijn 2 dingen die ik ook leuk vind om te doen.
Dus waarom die 2 dingen niet samen combineren?
Stempelen op servies!!!





Ik ben helemaal weg van de stempels van Cat's on appletrees deze stempels zijn echt zo leuk!
Dus voor mijn servies gebruikte ik natuurlijk deze stempels.

Niet alle inkt is geschikt om servies mee te bestempelen, ik gebruikte hier voor StazOn inkt en bakte het 45 min. af op 150 gr in de oven.
Nu kan het servies ook echt gebruikt en afgewassen worden.




Het was wel even wennen om op een gladde ondergrond te stempelen maar gelukkig kan je foutjes makkelijk en snel verwijderen met een vochtig doekje.





Tadaaaa leuk he?! Ik maakte er een lief klein meisje erg blij mee.
Deze techniek ga ik vaker toepassen. Leuk ook voor kleine kadootjes.

Fijn weekend allemaal.

Liefs,
Mafke



3 opmerkingen:

  1. Echt heel erg leuk, Anouk! Ook super inderdaad als cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kun je die gewoon met Stazon inkt doen??
    Sjonge, wat leuk!!
    Dit zijn ook super leuke kadootjes.
    Bedankt voor het delen van dit idee, ik vind het echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!!
    Ik ken dat merk stempels niet..ik ga eens googlen

    BeantwoordenVerwijderen