dinsdag 9 november 2021

Gift wrapping

 yesssss, de feestdagen komen er weer aan!
De tijd van gezelligheid en sfeer. Maar ook de tijd van kadootjes geven en ontvangen.
Zelf wordt ik altijd blij van een mooi ingepakt cadeau. Dit hoeft echt niet super chique en met veel linten en glimmers. Soms is juist eenvoud veel mooier.

Daarom wil ik jullie nu graag een inpaktip meegeven.
Versier je pakketje met een mooi gehaakte doily. Deze zou je later zelfs nog als onderzetter kunnen gebruiken.



 Een simpel pakje met craftpapier wordt zo heel mooi en gezellig.




Deze doily's haakte ik met mixed fine garen van action op haaknaald 1,5
De eerste keer dat ik met zo'n dunne naald haakte maar het viel me echt reuze mee. Het garen is soepel en zacht dus het ging lekker vlot.




De haakpatronen heb ik allemaal op het internet en pinterest gevonden (helaas geen links meer).




Nu ben ik benieuwd, wie heeft er nog meer leuke inpaktips?

Liefs,
Mafke




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!!
    Ze zijn erg mooi, de doily's.
    Mooi garen gebruikte je zeg.
    Ik heb niet echt een inpak tip, wat ik wel vaak doe, afgekeken van een verkoopster in een winkel, is de binnenkant met een randje naar buiten vouwen. Staat heel leuk, zeker als de binnenkant ook voorzien is van een mooi print.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe een klein pakje een eycatcher wordt, neem dit zeker mee voor mijn volgende pakjes die ik ga maken, dank je wel en proficiat
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen