woensdag 24 november 2021

Creatieve Doodle (productreview)

 Doodling - Doodle - Doodles.
Grappig woord eigenlijk, Doodlen. 
Het (gedachteloos) tekenen van kleine figuurtjes. En wie doet dat nou eigenlijk niet? Tijdens het telefoneren, een vergadering etc. Ik ken niemand die nog nooit gedoodeld heeft. 

Tijdens mijn shoprondje in mijn favo lowbudgetwinkel zag ik er zelfs een speciale set voor liggen. Een creative doodling tool set. Een mond vol voor een klein setje van slechts €1,49.
Dus hup in mijn karretje ermee.
Nu had ik thuis al het dare to doodle xxl boek van paperfuel maar nog geen fijne en goede pennen daarvoor.
Dus met het boek ter inspiratie erbij ging ik nu eens heel bewust Doodlen.




Zo krijg je leuke kleine kaartjes die je kan gebruiken als cadeaulabel, boekenlegger etc.




De set bestaat uit:
- 4 fineliners in de volgende diktes 0,25 - 0,35 - 0,45 - 0,5 mm
- potlood
- doezelaar
- 5 kaartjes met een leuk geschulpt randje om op te tekenen





Wat zeker ook handig is is om er een gum bij te gebruiken. Ik schets eerst en daarna trek ik het over met een fineliner. De hulplijntjes van potlood gum je dan later weg.

Dat er verschillende diktes fineliners in de set zitten is zeker erg fijn, je kan dan beter nuances en schaduwen aanbrengen. De fineliners dekken goed en zijn gelukkig ook na het gummen mooi zwart gebleven. Het zwart vervaagd niet als je er (per ongeluk) overheen gumt.
De doezelaar heb ik niet gebruikt maar het potlood heeft een goede hardheid om mee te schetsen.
Kortom een leuke fijne set en ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop. 
Sterker nog ik verbaas me zelfs over de goede kwaliteit als je ziet hoe laag de prijs is.




Doodlen jullie ook vaak?


Liefs,
Mafke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten